Strona głównaBiznesFacebook czy Instagram?

Facebook czy Instagram?

Marketing w internecie to zagadnienie, które nie powinno być obce żadnemu człowiekowi zajmującemu się reklamą. Nie ważne, czy mamy do czynienia z wielkim przedsiębiorstwem, czy małym startupem, zasady zawsze są te same.

Czołowymi portalami społecznościowymi są Facebook i Instagram, dlatego kierowanie tam swoich działań jest niezwykle ważne. Każdy z tych portali posiada zalety, które można wykorzystać do budowy wizerunku marki.

Które media społecznościowe są najpopularniejsze?

Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Również w Polsce korzystają z niego miliony ludzi. To właśnie możliwość dotarcia do wielu grup klientów jest jedną z największych korzyści obecności na Facebooku. Gwarancją tego są ciekawe i oryginalne treści, które powinny być tworzone przez specjalistów ds. marketingu internetowego.

Instagram to serwis nieco bardziej niszowy, ale również niezwykle popularny. Głównym jego punktem są zdjęcia instagramowe (tutaj przeczytasz, jak je dodać z komputera: https://lepiej-widoczni.pl/jak-dodac-zdjecie-na-instagram-z-komputera/). Instagram jest odwiedzany przez miłośników fotografii, których pasjonują piękne widoki. Będzie więc idealnym narzędziem promocyjnym dla marek, które stawiają na wrażenia estetyczne.

Producenci smartfonów, samochodów, czy chociażby biura nieruchomości już od dawna wiedzą o potencjale z jakim wiąże się obecność na Instagramie. Również inne firmy z powodzeniem mogą korzystać z ogromnych możliwości jakie daje ten portal.

Zarówno więc facebook jak i instagram mają swoje niezaprzeczalne plusy, których nie można lekceważyć chcąc prowadzić nowoczesną komunikację marketingową i ePR dla firm. Facebook i Instagram mogą jako platformy się nawzajem świetnie uzupełniać, co warto wykorzystać w działaniach marketingowych.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Więcej artykułów

Popularne