Reklama mobilna – jako sprawdzony i skuteczny sposób dotarcia do dużej ilości osób

0
46

Reklama – jak powszechnie wiadomo, w dobie dzisiejszej konkurencji pełni olbrzymia rolę w pozyskiwaniu klientów i podtrzymywaniu nawiązanych już relacji. Każda forma reklamy przynosi pewne rezultaty i nastawiona jest na jak najszerszy odbiór. Obok licznych działań marketingowych w postaci nagrań w mediach, reklam internetowych, stacjonarnych plakatów, wielkogabarytowych tablic, drobnych ulotek i gazetek, należy zwrócić uwagę na nieco niestandardowy sposób promocji – mobilny billboard. To nic innego jak przyczepa reklamowa, która pojawia się w miejscach użyteczności publicznej i w ten sposób trafia do świadomości napotkanych osób. Jej skuteczność wynika przede wszystkim z mobilności – przemieszczając się może zainteresować bardzo szerokie grono odbiorców, którzy stają się potencjalnymi klientami. Jeżdżąc przez około osiem godzin dziennie spotyka się z masowym odbiorem, który w niedalekiej przyszłości może korzystnie zaowocować.

Mobilny billboard – prosto i niedrogo

Reklamę umieszcza się na specjalnie do tego przygotowanej powierzchni. Nadaje się ona pod papier, materiał banerowy, czy samoprzylepną folię. Firmy oferują również usługi z zakresu projektowania i wyprodukowania danego baneru, na życzenie klienta. Jest to bardzo opłacalna propozycja, ponieważ taką reklamę można wykorzystać wielokrotnie, a koszt druku nie należy do wysokich. Reklama mobilna świetnie sprawdza się jako uzupełnienie wielkich kampanii, jak również działając lokalnie.

Formy reklamy mobilnej

Przyczepa reklamowa, zgodnie z życzeniem klienta porusza się po wcześniej ustalonej trasie. Są to miejsca intensywnego ruchu pieszych oraz kierowców. Może też stać zaparkowana w odpowiednim, przeznaczonym do tego miejscu tak, by była doskonale widoczna. Istnieje możliwość połączenia zarówno kampanii stacjonarnej jak i mobilnej z efektami dźwiękowymi, które wpływają na zwiększenie zainteresowania otoczenia. Bez wątpienia taka forma reklamy zapada w pamięć i daje duże prawdopodobieństwo zainteresowania ze strony odbiorców. Stanowi ona bardzo popularne rozwiązanie pośród wielu sklepów, marketów, salonów, restauracji, barów. Mobilny billboard może promować praktycznie każdy rodzaj usługi i produktów, jego skuteczność jest nie w porównaniu dużo wyższa niż w przypadku tradycyjnych banerów stacjonarnych. W ciągu danego dnia, przyczepa reklamowa pokonuje nawet około 100 km, w zależności od potrzeb klienta i w 100 procentach realizuje powierzone zadanie.