Chcąc wypromować własną firmę często sięgamy po różne sposoby – jednym z popularniejszych jest tworzenie, a następnie rozdawanie wszelkiego rodzaju gadżetów, które mogą kojarzyć się z firmą. Jest to tym skuteczniejsze, że tego typu gadżety (w przeciwieństwie chociażby do ulotek) zostają z obdarowanym na dłużej. Dla nas to świetnie, bo są one w stanie dotrzeć do nowych odbiorców, nawet mimochodem – a nuż któryś z nich zainteresuje się bardziej tym, co jest na nich wydrukowane czy wygrawerowane? Współcześnie właściciele firm często decydują się na bardziej użyteczne gadżety, jednymi z których są kubki reklamowe. Choć najczęściej są to kubki białe z wyraźnie widocznym obszarem zadruku, wcale nie muszą być nudne! Jak jednak osiągnąć efekt “wow” przy jednoczesnym nieprzepłacaniu?
Jak zaciekawić odbiorcę?
Aby stworzyć idealny kubek przede wszystkim musimy zadbać o to, żeby obszar zadruku nie był widoczny. Jeżeli korzystamy z białego kubka, zróbmy tak, aby nasz nadruk miał takie samo tło, a w związku z tym stanowił jego jednolitą treść. Liczy się jednak nie tylko tło, ale i sam wzór – choć oczywistym wydaje się zamieszczenie logo naszej firmy, zawsze możemy pójść dalej. Nie obawiajmy się eksperymentowania i umieszczenia na kubku żartu jednocześnie związanego z naszą firmą. Największą skutecznością cieszą się tylko ci najbardziej kreatywni!
Czy kubek musi być nudny?
Kubek sam w sobie wcale nie musi być tym nudnym, typowym kubkiem obecnym na większości stoisk z “pomysłami na prezent” – świat poszedł do przodu, a my możemy już korzystać z bardziej nowoczesnych rozwiązań. Kubek zmieniający się pod wpływem ciepła? Jest w stanie wywołać efekt “wow”, a wraz z nim sprawić, że korzystający z niego opowie o nim komuś innemu, a nawet wróci zdjęcie na Facebooka czy Instagram. To z kolei jest równoznaczne z naszym ogromnym sukcesem! Bardzo dobrze w reklamie sprawdzają się także kubki termiczne, które potrafią trzymać ciepło – nie tylko dobrze wyglądają, ale też po prostu są praktyczne. Korzystając z nich możemy więc mieć pewność, że będą przez odbiorcę używane.